środa, 19 lipca 2017

Kto mnie zna - Andrzej Tylczyński


Rena Rolska
Kto mnie zna

Andrzej Tylczyński

Kto mnie zna
Jestem paryską piosenką, aha
Świt nad Sekwaną zwiastuję co dzień
Budzę Bulwary, ruchliwy Plac Pigalle
Rano pomagam wstać
Dzieci prowadzę do szkól
W metro się zgrabnie ? przez tłum
I biegnę dalej aż do lokali
By zakochanym się przyjrzeć, oho
Ich serca to mój dom

Zakochany to mój brat i od lat
Dzielę jego radości i łzy
W jego sercu szukaj
A może uda się odnaleźć piosenkę w nim

Kto mnie zna
Jestem paryską piosenką, aha
Od setek lat na ławeczkach co noc
Młodym doradzam, a starych odmładzam

Śmiechem ozdabiam twarz
Czasem wycisnę i łzy
Setkami ulic przenosi mnie wiatr
Wszyscy mnie znają, wszyscy kochają
Czasem turyści stąd zabrać mnie chcą
Faux pas – Paryż mój dom...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz