Śpiewać każdy może - Jonasz Kofta


Jerzy Stuhr
Śpiewać każdy może

Jonasz Kofta

Kapela! Grać!
Raz, dwa, trzy, cztery, pięć, sześć, siedem, osiem...
Śpiewać każdy może
Trochę lepiej lub trochę gorzej
Ale nie o to chodzi
Jak co komu wychodzi
Czasami człowiek musi
Inaczej się udusi
Uuu!

Lubię piosenki i różne inne dźwięki
Szczególnie jak mnie co wzruszy
Rzuca mnie się na uszy
Teraz będę już szczery
Wybrałem drogę kariery
Kariery na estradzie
Na pewno sobie poradzę
Stoję przy mikrofonie
Niech mnie który przegoni
Różne sceny, brygady
Już nie dadzą mi rady
Bo ja się wcale nie chwalę
Ja po prostu, niestety, mam talent
Jak człowiek wierzy w siebie
To cała reszta to betka
Nie ma takiej rury na świecie
Której nie można odetkać



Wejść na estradę i zostać
Cała reszta to rzecz prosta
A ja wiem, co jest grane
Dlatego tutaj zostanę
Będę śpiewał piosenki
Będą klaskać panienki
Będą dawać mnie kwiaty
Będę teraz bogaty
Bo ja się wcale nie chwalę
Ja niestety mam talent
Jak głos wydaję z siebie
Wszyscy są w siódmym niebie

Stoję przy mikrofonie
Niech mnie który przegoni
Wszystkie sceny brygady
Już nie dadzą mi rady
Nikt mnie tutaj nie kiwnie
Bo odczuje to dziwnie
Ja nikogo nie straszę
Ja talentem niestety go gaszę

Bardzo lubię piosenki
I różne inne dźwięki
Szczególnie jak mnie co wzruszy
Rzuca mnie się na uszy
Ja znam ładne szlagiery
Pójdę drogą kariery
Mecyje w Opolu zaśpiewać...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz