Miękko i czule - Wojciech Młynarski


Urszula Sipińska, Krzysztof Krawczyk
Miękko i czule


Wojciech Młynarski

Nie chcesz w życiu doszukać się
Jaśniejszych stron
W twoim głosie przebija wciąż ponury ton
Wiem, że dostałeś w kość i powody masz
By w swych dłoniach kryć zmęczoną twarz

Lecz, na szczęście, w tej sprawie
Ja też zdanie mam
By zapobiec kłopotom twym
Sposoby znam
Lek dobry na to mam
I choć gniewem wrzesz
Ja użyję go, nie chcesz czy chcesz

Miękko i czule, czule i miękko
Prędko otulę marny twój czas
Tą moją piosenką

Wiem, że długo ten rzeczy stan
Nie będzie trwać
Że za chwilę wyruszysz znów
Odważnie grać
O prawdę spierać się w tej
Nierównej grze
Lecz, gdy oberwiesz znów
To pewny bądź, że

Miękko i czule…

Gdy runie znów twój plan któregoś dnia
Do moich czterech ścian powróć,
A ja

Miękko i czule…

Obraz: Irene Sheri

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz