Stary motyw - Anna Markowa

Justyna Kopania

Maria Koterbska
Stary motyw


Anna Markowa

Uśnij że mi, uśnij do białego ranka
Czemu cię nie może uśpić
Stara kołysanka, stara kołysanka
Uśnij że mi uśnij, daleko do wiosny
Może jutro się obudzisz
Młody i radosny

Uśnij że mi, uśnij, ulecz snem cierpienie
Może jutro się obudzisz
W słonecznych promieniach

Uśnij że mi, uśnij, mocno zamknij oczy
Wielki Wóz po Mlecznej Drodze
Toczy się i toczy

Wozem nie pojedziesz, bo jesteś za duży
Uciekają gwiazdy z nieba
Gdy się niebo chmurzy

Uśnij że mi. uśnij, mocno zamknij oczy
Wielki Wóz po Mlecznej Drodze
Toczy się i toczy

Duży mi wyrosłeś, jak wysmukłe drzewo
Nie chcesz słuchać kołysanki
Którą tobie śpiewam

Uśnij że mi, uśnij, bo już coraz ciemniej
Uciekają gwiazdy z nieba
Tak jak ty ode mnie

Uśnij że mi, uśnij, ulecz snem cierpienie
Uciekają gwiazdy z nieba
Tak jak ty, tak ty ode mnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz