Miałem na ciebie pomysł - Adam Kreczmar


Jerzy Połomski
Miałem na ciebie pomysł

Adam Kreczmar

Gdy przyjęłaś moją rękę
Było to ogromnie piękne
Ślub był taki niecodzienny
Choć cywilny, to solenny

Gdy nic nie zostało z jadła
Kiedy noc małżeńska spadła
Białe były prześcieradła
Potem świt nas opadł z nagła

Miałem na ciebie wielki pomysł
Z udziałem bzów, i snów, i ptaków
Miałem na ciebie wielki pomysł
To się zdarza u chłopaków

Kiedy miałaś mego syna
Była to wielka nowina
Zaprosiliśmy kapelę
Było to rano, w niedzielę

Kiedy się narodził człowiek
Miałaś tusz otarty z powiek
I głaskałaś nowe futro
I było ci trochę smutno

Miałem na ciebie wielki pomysł
Z udziałem wszystkich orkiestr dętych
Miałem na ciebie wielki pomysł
To się zdarza wniebowziętym

Co się jeszcze zdarzyć może
Może chrzciny, może pogrzeb
Widok znajomy poprzez okno
Emerytura z szarlotką

Niepokoją serca stuki
I słowiki chrypną nocą
Rosną dzieci, będą wnuki
Może czas by już odpocząć

Mam wciąż na ciebie jakiś pomysł
W naszym prywatnym starym kinie
Mam wciąż na ciebie jakiś pomysł
Jak to zdarza się w rodzinie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz