Rock dla srok - Agnieszka Osiecka

Agnieszka Osiecka
Rock dla srok


Ja jestem sroka, królowa mód,
sam mój kapelusz to ósmy cud,
me rękawiczki są atłasowe,
a pantofelki, ach, szmaragdowe,
a w sercu moim panuje lód.

Żeby choć rock,
choć rock dla srok,
żeby choć krok,
choć krok dla srok,
żeby choć lok,
ach, lok dla srok,
żeby choć mrok,
mrok dla srok.

Ja jestem sroka bogata tak,
że zna mnie ryba i rak, i Krak,
w mym living roomie minister bywa,
hrabina żywa i Antoś Ksywa,
a jednak trochę mi szczęścia brak.

Żeby choć rock...

Ja jestem sroka, pode mną - tron,
na łapie - brylant, w kieszeni bon.
Czego mi trzeba, to kochaneczka,
Józika, Edzia, choćby Janeczka,
bo pan Srokalski to straszny chon (cham)...

Obraz: Danny McBride

1 komentarz:

  1. Anonimowy6/05/2017

    muzykę napisał Romek Uska, śpiewała grupa Bez idola

    OdpowiedzUsuń