Gdzie orkiestra gra - Andrzej Kuryło

Urszula Sipińska
https://drive.google.com/open?id=1ZOfVp43tm80Yi2jxkWKmYc48tDVNpEUr
Gdzie orkiestra gra

Andrzej Kuryło

Miałam kilka lat, gdy za oknem co noc
Mknął w nieznany świat pociąg czarny jak smok
A ja twarz przyklejałam do szyb
By choć raz nie przegapić nic

Okien złoty rząd, aż do rana się śnił
I tak chciałam siąść cichuteńko jak mysz
Wtulić się za dnia w jakiś kącik przy drzwiach
Jechać hen, w bardzo jasną dal

Gdzie orkiestra gra, gdzie się dzieje
Wiele tajemniczych spraw
Gdzie Cyganka wróży wielką przyszłość z kart
Na początek, na dobry start

Gdzie orkiestra gra, gdzie z plakatów
Patrzą oczy znanych gwiazd
Fascynuje i szokuje reklam blask
Ogromnieje mały świat

Gdy dziecinny mit rozsypywał się w proch
Czas jak malarz mieszał mi dobro i zło
Nie wiem już, czy dziś płakać mam, czy się śmiać
Kiedy nocą nie mogę spać

Gdzie orkiestra gra, gdzie się tańczy
Jak zagrają, byle w takt
Gdzie na słodkiej ziemi rośnie gorzki mak
Słone morze łez, nie ma dna

Gdzie orkiestra gra i gdzie każdy
W końcu swoją cenę ma
Gdzie kochają i sprzedają łatwo tak
Gdzie na pozór gra, wszystko gra...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz