Całuję twoją dłoń madame - Andrzej Włast


Max Hansen - Ich küsse ihre Hand, Madame
Tadeusz Faliszewski - Całuję twoją dłoń madame

Andrzej Włast


O, nieznajoma i piękna pani
Wiesz dobrze, jaką mam sympatię dla niej
Ślesz mi uśmieszek, lecz co mi z tego
Gdy cały dzień przy sobie masz innego
On na mnie patrzy tak jak wróg
Więc cóż odchodzę pełen trwóg

Całuję twoją dłoń, madame
Śniąc, że to usta twe
Przed tobą chylę skroń, madame
Bo dobry ton tak chce
Lecz serce moje śni, madame
Że gdy poznamy się
Nim minie kilka dni, madame
Pozwolisz sama mi, madame
Miast twą całować dłoń, madame
Całować usta twe

Pozwól, że tobą mój wzrok upoję
Gdy siedzisz w kinie, razem z nim, we dwoje
On cię całuje niepostrzeżenie
A mnie to jedno wolno mieć złudzenie
Gdy w twoją stronę czynię krok
Już piorunuje mnie twój wzrok

O, nieznajome i piękne panie
Niech w myśli waszej piosnka ta zostanie
Nućcie ją wszystkie pod me dyktando
A gdy mąż słucha, nućcie ją mruczando
W łóżeczkach, zanim przyjdzie sen
Niech was kołysze refren ten…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz