Golubye glaza - Piotr Leszczenko


Piotr Leszczenko - Голубые глаза

Oskar Strok


Помнишь, осенней порой,
Мы повстречались с тобой.
Ты мне сказала: "Прости",
Лишний стоял на пути.
Сердце разбила моё,
Счастья с тобой не дано.

Голубые глаза,
Вы пленили меня,
Средь ночной тишины
Ярким блеском маня.
Голубые глаза,
Сколько страсти, огня.
Вы влечёте к себе,
Голубые глаза,
В страсти нежность тая.

Голубые глаза,
В вас горит бирюза,
И ваш взор голубой,
Словно небо весной.
Голубые глаза,
Сколько страсти и огня,
В этих чудных глазах.
Голубые глаза,
Покорили меня.


Stefan Witas
Dokąd mam iść

Władysław Szlengel

Powiedz, dokąd mam iść
Czem bez ciebie są dni
Czem jest jutro, gdy dziś
Są zamknięte twe drzwi

Świat tysiące ma dróg
Wielkich miast, wielkich pól
Gdybym mógł, gdybym mógł
Śladem iść twoich nóg
To ukoję swój ból

Powiedz, dokąd mam iść
Powiedz, co jeszcze mam
Jak na złym wietrze liść
Tak zostałem dziś sam

Bez twych oczu, twych słów
Bez uśmiechu twych lic
Dokąd iść, po co żyć
Kiedyś mi rzekła idź
Nie zostało już nic

Obrazy: Konstantin Razumov

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz