Skrwawione serce - Walery Jastrzębiec


Stanisława Nowicka, Adam Aston
Skrwawione serce

Walery Jastrzębiec


Tyle chciałam tobie słów powiedzieć
Takich bardzo ważkich dla mnie słów
Teraz milczę, skąd dziś mogę wiedzieć
Czy teraz mnie nie wydrwisz znów

Tyle chciałam tobie dziś powiedzieć
I raptem gdzieś mi znikły słowa te
Choć męki znoszę, o jedno proszę
I jedno powiedzieć chcę

Skrwawione serce
Zdeptane w tłumie
O poniewierce
Zapomnieć umie
I jeszcze czekam
I kocham, choć z daleka
Bo wiem, że przyjdzie czas
Gdy uścisk znów połączy nas

Czy pamiętasz dzisiaj jak to było
Miłość twoja trwała kilka dni
Czasem zda się, że to mi się śniło
Ktoś bajkę opowiadał mi

Czy pamiętasz teraz jak to było
Bo ja pamiętam każde słowo twe
Zabrałeś duszę, więc cierpieć muszę
Pamiętaj tylko, proszę, że...

Na zdj. Elżbieta Barszczewska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz