Nie będę płakał - Andrzej Włast


Tadeusz Faliszewski, Mieczysław Fogg
Nie będę płakał

Andrzej Włast

Były smutne tanga, tanga pełne łez
Dziś melodiom łzawym chcę położyć kres
Słońcem przepojone słowa rzucam wam
Dla każdego dziś uśmiech miły mam

W boskim tym nastroju niech przeminie zło
I niech złotem wina lśni kielichów dno
Spójrz, na dnie puchara prawda jak świat stara
Szczęście jest kruche jak szkło

Gdy rzuci mnie w tę noc kochanka
Nie będę płakał, nie będę płakał
Zapomnę żal i ból do ranka
Nie będę płakał, niech smutek śpi

Przede mną wina pełna szklanka
Zagryzę usta aż do krwi
Gdy rzuci mnie w tę noc kochanka
Nie będę płakał, wierzajcie mi

Troski ulatują jak cygara dym
Kto jest dziś w humorze, ten jest bratem mym
Komu życia radość w sercu jeszcze gra
Ten uśmiechnąć się dziś sposobność ma

Cały świat w ramiona jam pochwycić rad
Nie ma już na świecie kłamstwa, ani zdrad
Wszystko jest kochane, prosto od serc dane
Wiosną pachnące jak kwiat

Gdy rzuci mnie w te noc kochanka...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz