Zapomnienie - Andrzej Włast

J.C. Leyendecker
Stanisława Wysocka
Pytasz mnie czemu nie płaczę
Tadeusz Faliszewski - Zapomnienie

Pytasz mnie, czemu nie płaczę
Zbędnych słów łzami nie znaczę
I choć nic nie zostało nam
Dla ciebie uśmiech dobry mam

W sercu ból jak sztylet tępy
Po cóż rwać serce na strzępy
Spójrz, z papierosa leci dym
Wszystko w uśmiechu można ukryć mdłym

Zapomnieć to, co się skończyło
Zapomnieć to, co kłamstwem było
Pogrzebać resztę niepotrzebnych snów
I jutro nowe życie zacząć znów

Zapomnieć o miłości twojej
Co ściga mnie i niepokoi
Raz wreszcie zerwać złej przeszłości nić
Zapomnieć i od ciebie jak najdalej być

Pytasz mnie drwiącemi słowy
Czy już jest ten drugi, nowy
Czyż mam ci odpowiedzieć - nie
Jak ci zrozumieć trudno mnie

Nie chcę nic, prócz samotności
Odejdź sam, to będzie prościej
Oddaj mi serce, któreś skradł
I pozwól mi spokojnie spojrzeć w świat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz