Zaśpiewam ci piosenkę - Jerzy Jurandot

Mieczysław Fogg
Zaśpiewam ci piosenkę

Jerzy Jurandot


Co tylko świat pięknego ma dać chciałbym tobie
Otoczyć zbytkiem, kwiatami drogę słać
Nie zawsze chcieć, to znaczy móc, no co ja zrobię
Tak mało mam, tak ci niewiele mogę dać
Jest nocą tyle gwiazd na ciemnym niebie
Choć jedną z tamtą skraść i złożyć u twych nóg
Bo cóż ja mam, swe szczęście mam i to od ciebie
I więcej nic i cóż bym w zamian dać ci mógł

Zaśpiewam ci piosenkę
O jasnych dniach, gorących nocach
O tych nieznanych, dziwnych mocach
Co nam na serca rzucają czar
Potem wezmę cię za rękę
I nic a nic nie powiem więcej
I złożę los mój w twoje ręce
I niech to będzie mój wielki dar

Pewnego dnia coś skończy się, jak sen ucieknie
Piosenki mówią, że tak już musi być
Że jedno z nas jednemu z nas, odchodzę, rzeknie
I jedno z nas jednemu z nas odpowie, idź
I jeszcze kilka słów na pożegnanie
Bądź zdrowa i bądź zdrów i pozostanę sam
A właśnie nie, a właśnie nie, tak się nie stanie
Nie puszczę cię, niełatwo szczęściu odejść dam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz