A ja nie mogę, ja muszę spać - Emanuel Schlechter

Co mój mąż robi w nocy - 1934

Maria Gorczyńska
Kazimierz Krukowski
Michał Znicz
A ja nie mogę, ja muszę spać

Emanuel Schlechter

Ty stajesz się co dzień leniwszy
Ja ofiarą muszę być
Czego inne są szczęśliwsze
Ja też chcę chodzić, tańczyć i żyć

A ja nie mogę, bo ja chcę spać
Ja zawsze mogę, a on chce spać
Któż ma się o mnie troszczyć, jeśli nie mąż
Wytłumacz, jak można spać tylko wciąż
No dobrze, wstaję. Nie mogę wstać
Co ja poradzę, ja muszę spać

Ja wiem, ty ciągłym spaniem
Zgnębić mnie chcesz
Lecz na to mam radę też

Jeśli będziesz wracał z ranka
A potem aż do nocy spał
Znajdę sobie dziś kochanka
I ty za swoje będziesz miał

Ja sam ci mogę kochanka dać
Lecz teraz idź już, bo ja chcę spać
Zmęczony i strudzony jestem do cna
Dobranoc, pa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz