Ten ostatni raz - Andrzej Włast


Lucho Gatica - Caminito
Tadeusz Skrzypczak - Ten ostatni raz 


Andrzej Włast

Ten ostatni już raz dziś czekam na ciebie
Na uśmiech gorących twych warg
Na twą miłość, ogromną jak świat
Na radosny, upojny ten dar

Muszę iść w ciemną dal
Błądzić w świecie jak cień
Poprzez wszystkie samotne me dni
Znikł już z włosów pachnących twych blask
To ostatni był dzień, żegnaj mi

Ten ostatni raz, spojrzyj w oczy me
Weź mą dłoń w swe ręce i uśmiechnij się
Zanuć cichą pieśń, scałuj wszystkie łzy
Daruj chwilkę szczęścia, daj swe usta mi

Już nie wrócę tu dziś, to ostatni był dzień
Tak uparty, zdradziecki chce los
Nie powróci minionych dni czar
Kiedy słyszę miłości twej głos

Śpiący księżyc już wstał
Cicho płynie po niebie
Przyjdź do mnie w ostatnią tę noc
Wtedy szczęście mi błyśnie przez łzy
I uwierzę w miłości twej moc

Ten ostatni raz, spojrzyj w oczy me
Weź mą dłoń w swe ręce i uśmiechnij się
Zanuć cicho pieśń, scałuj wszystkie łzy
I choć przed rozstaniem, daj swe usta mi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz