To tylko wiatr - Roman Sadowski

Olgierd Buczek, Jerzy Połomski - To tylko wiatr

Roman Sadowski

Noc już zawiesza lampy gwiazd
Znów przyjdzie do mnie tamten czas
Znów będzie szedł wśród szeptu chwil
Od okien i od drzwi

Coś zaszeleści tu i tam
Coś zakołacze w cieniu bram
Coś zerwie ciszy nić
Coś mnie zawoła, przyjdź

To wiatr, to echo wspomnień
Znów powróci do mnie
Znów zapuka w szybę liść
Czas iść, lecz dokąd iść

Wszędzie jest tak samo pusto
Gwiazd pęknięte lustro
Jak tu, wśród czterech smutku ścian
To wiatr, to tylko wiatr
Samotny wspomnień wiatr

Wiem, że to woła tylko on
Wiem, że to tylko cienie drżą
Wiem, że nie czeka na mnie nikt
Od wielu, wielu dni

Wiem, lecz choć milczy śpiący ptak
Choć obok noc przechodzi zła
Wciąż czekam, czekam, że
Znów ktoś zawoła mnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz