Zaułek snów - Juliusz Głowacki

Yuri Shevchuk
Rena Rolska - Zaułek snów

Juliusz Głowacki


Zbłądziłam znów w zaułek snów
Na Małej Stranie
Gdybyś dzisiaj chciał tu przyjść
Na spotkanie
Kamienny gnom pilnuje drzwi
To mój dom, mówiłeś mi
To mój dom, co czeka wciąż
Na swoją panią

Ten rok tak dłużył się
Jak wiek, jak wiek
Nad Wisłą widziałam wciąż
Wełtawy brzeg
Przez cały czas
Każdego dnia myślami biegłam tu
Zaułku mój, zaułku snów
Bądź zdrów, bądź zdrów

Już mrok, Karlowy Most
Się skrył we mgle
Tu kiedyś spotkałam cię
Poznałam cię
Wełtawa nam szumiała
Tak jak szumi dziś
Przyjdź, kochany mój
Przyrzekłeś przyjść

Już mrok Karlowy Most
Się skrył we mgle
Pamiętasz, jak kiedyś
Tu poznałam cię
Wełtawa nam szumiała
Tak jak szumi dziś
Znak, że szczęście znów
Musiało przyjść

Mirosław Szeib - Na Moście Karola w Pradze



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz