Tak mi z tym źle - Bronisław Brok


Anna German, Łucja Prus - Tak mi z tym źle

Bronisław Brok

Pusty brzeg nad morzem
Pusty brzeg
Bezbrzeżny smutek mój
Będzie tędy biegł

Czarna noc bez końca
W czarny dzień bez słońca
W czarny czas
Czas bez ciebie

Krzyk białych mew
Krzyczących mew lamenty
Świt ginie w mgle
Zginęły w mgle okręty
Gdzie on jest
Znów
Gdzie on jest
Jest za morzem,
Jest za morzem łez

Tak mi z tym źle
Tak mi z tym źle, jedyny
Na serca dnie
Czają się złe nowiny
Morze łez, ocean łez
Gdzie, mój jedyny, twój uśmiech jest

Mówiłeś przecież sam
Miłość dana nam
Przetrwa, cokolwiek się stanie
Że los dla swoich łask
Wybrał sobie nas
Dając tę miłość nam

Krzyk białych mew
Krzyczących mew wołanie
Co z naszych słów
Co z naszych słów zostanie
Morze łez, ocean łez
Dwojga naszych serc rozstanie

Ja i ty, my dwoje
Ja i ty, gdy twoje serce drży
Tak i moje drży
Wszystkie sny dla ciebie
Wszystkie łzy przez ciebie
Puste dni, dni bez ciebie

Obrazy: Richard Johnson

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz