Komm Zigan - Graj Cyganie

Rudolf Schock - Komm Zigan

Janusz Popławski, Ryszard Tarasewicz
Graj Cyganie

Michalina Makowiecka

Ja także byłem panem
Nim los przyszedł zły
Kazałem grać Cyganom
Tak jak dzisiaj wy
Kazałem snuć skrzypeczkom poematy
Wyrzucałem precz dukaty
Tak, jak dzisiaj wy

Nie bądźcie dumni pijąc
Wino raz po raz
Kto wie, być może jutro
Inny przyjdzie czas
Być może, zanim się te noce prześnią
Cygan już swą dumną pieśnią
Nie upoi was

Grajże mi, grajże mi
Bo serce drży
Gdy Cygan gra do ucha mi
Cyganie
Dajże mi, dajże mi
Co masz we krwi
Graj, aż me serce pójdzie w tan

Ja dam ci złoto, dam ci raj
Tylko szczerze graj
Tylko śmiej się razem ze mną
Razem ze mną łkaj
Jaj, jaj, jaj

Dajże mi, dajże mi
Co masz we krwi
Cyganie graj do ucha mi

Emmerich Kalman - Hrabina Marica

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz