Cokolwiek robię nie żałuję - Jonasz Kofta

Dzisiaj urodziny Maryli Rodowicz.
Wszystkiego najlepszego!
Stu lat śpiewu i radości!


Maryla Rodowicz
Cokolwiek robię nie żałuję


Jonasz Kofta

Nie wiem czego chcę
Nie jest mi z tym źle
Krążę tu czy tam
Wiele z tego mam
Życie składam z chwil
Taki jest mój styl
Czuję, że w tym jest
Jakiś głębszy sens

Może to za mało, może nie
Ale na ten temat swoje wiem
Żeby żyć trzeba iść, trzeba iść
Za nienazwanym snem
Niech się zdarzy, co się marzy
Wbrew logice kalendarzy - idę

Cokolwiek robię, nie żałuję
Dopóki żyję, póki czuję
Co znaczy tych, tych kilka łez
Nad moim śmiesznym losem
To przecież mały deszczyk jest
I więcej zniosę

Cokolwiek robię, nie żałuję
Dopóki żyję, póki czuję
I nie w tym rzecz, i nie w tym rzecz
Mieć to, to co się chce
Bo marzyć żyć znaczy żyć
A żyć to znaczy być
Na sianie spać i jabłka rwać
Zobaczyć w twoich oczach
Że dobrze mu, że ze mną dobrze mu

Gdybym miała jakiś cel
Byłoby mi źle
Znowu zakwitł biały bez
Jestem bliska łez
Ścieżką idzie sobie pies
Cały w łaty jest
Życie składam z chwil
Taki jest mój styl

Żyję, śpiewam, chodzę, patrzę
Życie staje się bogatsze
Słucham, gdy zaszumią drzewa
Może kiedyś to zaśpiewam
Piję colę w Zanzibarze
W bardzo dziwnym nocnym barze
Więcej mam, niż mogę mieć
Kiedy głaskam kocią sierść...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz