Wczoraj widziałem cię we śnie - Zofia Bajkowska


Żanna Biczewska - Вчера я видел вас во сне
Stefan Witas - Wczoraj widziałem cię we śnie

Zofia Bajkowska

Czarowny wczoraj śniłem sen
I upojony szczęściem byłem
Spełnienie marzeń dał czar ten
Dlaczego więc się przebudziłem

W objęciach twych tuliłaś mnie
Na ramię wsparłaś główkę swoją
Szepnąłem cicho: kocham cię
Na wieki, rzekłaś, jestem twoją

Lecz, gdy na jawie ujrzę cię
O mej miłości się nie dowiesz
Bo to, coś przyrzekała w śnie
Także na jawie mi nie powiesz

Dla ciebie umrzeć jestem rad
Choć o to nie dbasz, ukochana
Więc w zagrobowy ze mną świat
Pójdzie ta miłość niewyznana

Вчера я видел вас во сне
И полным счастьем наслаждался.
О, если б можно было мне,
Я никогда б не просыпался (...)

Fot. Andriej Morozow

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz