Puderniczka - Andrzej Sikorowski

Irena Santor - Puderniczka

Andrzej Sikorowski


Zawieszono już wszystkie perły mórz
Na naszych szyjach
Napisano też milionowy wiersz
Na naszą cześć
Gdy dokoła chłam, republika dam
Jakoś nie mija
Więc za babski szyk jeden mały łyk
I wielka pieśń

W puderniczce puszek zawsze przecież jest
Do przykrycia wzruszeń, do otarcia łez
Do otarcia łez, do otarcia  paru gorzkich łez

W puderniczce mam ukrytą na dnie
Kolejną filmową twarz
Możesz sprawdzić sam po cichu, gdy śpię
Jeśli odwagę masz
W puderniczce jest otuchy ciut, ciut
W lusterku za pudru mgłą
Niezawodny test na słowa jak miód
Gdy gorzkie naprawdę są

Lancôme albo Dior to jest ślepy tor
I o nic burza
Kosmetyków stos, wypachniony los
Parada lal
Bo nieważne wszak, że urody brak
Gdy w sercu róża
Wtedy świat jest nasz i pięknieje twarz
I bliższa dal

W puderniczce puszek zawsze przecież jest
Do przykrycia wzruszeń, do otarcia łez
Do otarcia paru gorzkich łez

W puderniczce mam ukrytą na dnie
Kolejną filmową twarz
Możesz sprawdzić sam po cichu, gdy śpię
Jeśli odwagę masz
W puderniczce jest otuchy ciut, ciut
W lusterku za pudru mgłą
Niezawodny test na słowa jak miód
Gdy gorzkie naprawdę są

To jest moja tajemnica
I do życia ważny klucz

W puderniczce mam ukrytą na dnie
Kolejną filmową twarz
Możesz sprawdzić sam po cichu, gdy śpię
Jeśli odwagę masz
W puderniczce jest otuchy ciut, ciut
W lusterku za pudru mgłą
Niezawodny test na słowa jak miód
Gdy gorzkie naprawdę są

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz