Będziesz przy mnie - Jonasz Kofta

Ola Nieśpielak - Chcę z tobą być 
https://drive.google.com/open?id=0B8dAm5T66ZQqWmloRnl2akJVX1k
Jonasz Kofta - Będziesz przy mnie

Chcę z tobą być
Chcę albo wszystko
Albo nic
Utracić się znów
Bo słów mi zabrakło
– To za łatwo

Chcę z tobą być
Chcę, by godziny trwały, dni
Uwierzyć chcę w to
Nim noc krótka minie
– Będziesz przy mnie

Nic więcej
Chcę w ręce dziś
Uchwycić swój los
I mówię ci to
Jak najprościej

Teraz wszystko już o mnie wiesz
Wciąż jesień i wciąż wieczny deszcz
I z niskich obłoków
Jest światło twych oczu
Zabłysło w mroku

Teraz wszystko już o mnie wiesz
Wciąż jesień i niemy dom
Nieobecność twa złota
Słoneczna tęsknota
Zostanie ze mną

Chcę z tobą być
To tak naiwnie
Czasem brzmi
Nie boję się słów
Bo nim odejdziesz
Musisz wiedzieć

Chcę z tobą być
Nim po tej nocy
Przyjdzie świt
Nadzieja się tli
Chwilami mam pewność
Będziesz ze mną

To wszystko
Tak blisko wciąż
Oddechów twych rytm
I słyszę, jest w nim
Spokój fali

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz