Bo jedno serce - Zofia Walicka


Tadeusz Miller
Bo jedno serce


Zofia Walicka

Ktoś mówi, że najwięcej pieniądz w życiu wart
Ktoś szansy swojej szuka w barwnej talii kart
Na próżno ktoś w daleki morski ruszył szlak
W hazardzie też na pewno szczęścia brak

Zakochaj się w dziewczynie, co ma jasny wzrok
A para jasnych oczu trosk twych spłoszy mrok
Jej słodkie usta zetrą z warg twych gorzki smak
I serce twe zaśpiewa tak

Choć są w życiu szare dni
Ale w moje promień szczęścia padł
Serce mi od razu skradł
Szczęście jasne mi się śni

Dziewczyna moja miła oczy szare ma
Dziewczyna moja usta najpiękniejsze ma
Dziewczyna moja uśmiech cudny ma jak kwiat
Jej pieszczot czar rozjaśnia świat

Bo jedno serce, choć takie małe
Odmienić może ci życie złe
To jedno serce, co pokochało
I które wiernie wciąż czeka cię

I już nie będzie życie jak jesień
Zakwitnie w duszy znów wiosny czar
Bo jedno serce radość przyniesie
I najcenniejszy uczucia dar

Obrazy: Jessie Willcox Smith, Clarence Underwood

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz