Tworzymy świetną parę - Józef Lipski

Du passt so gut zu mir wie Zucker zum Kaffee
Tadeusz Faliszewski

Tworzymy świetną parę

Józef Lipski

My różnimy się, lecz ze mną
Czarem w głębi gdzieś
Gdzieś na samem serca dnie
Przecież wiemy to na pewno
Jest ta sama treść
I do serca serce lgnie

Bo gdy się miłość budzi
U dwojga młodych ludzi
To wszystko traci swój blask
On tylko myśli o niej
A ona za nim goni
Jak dzisiaj właśnie jest w nas

Tworzymy świetną parę
Jak z młodością śpiew
Jak z winem bardzo starem
Bardzo młoda krew
Jedna myśl nam w sercu drga
Dla mnie ty, dla ciebie ja
Tylko dla nas razem
Świat swój urok ma

Jak mówią ”w korcu maku”
Los wyszukał nas
Nie widzę w tobie braków
Wszystko masz w sam raz
Nie widzimy w sobie wad
Jeden jest z drugiego rad
Dla mnie ty, dla ciebie ja
To cały świat

Jak nieśmiałe ust zbliżenia
Dają szczęścia moc
Jak na niebie gwiazdy dwie
Jak miłosne serc marzenia i majowa noc
Jak przy sobie A i B

Tworzymy świetną parę
To jest istny cud
Że los miłości czarem
Serca nasze splótł
Jedna myśl mi w głowie drga
Dla mnie ty, dla ciebie ja
Tylko dla nas razem świat
Swój urok ma

Katharina, die Letzte - 1936 - Catherine the Last
Miklos Brodszky

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz