Mała, słodka rzecz - Andrzej Włast


A Precious Little Thing Called Love
Jerzy Połomski - Mała, słodka rzecz

Andrzej Włast

Park, czy nocny bar lub jej pokoik
Gdzie widzimy się, tam dobrze nam
Miłość łączy serca dwa
Oczy jej przesłania mgła
Najpiękniejsze oczy, które znam

Gdy mnie kochasz z całych sił
Pozwól, bym szczęśliwy był
Daj mi tę maleńką, słodką rzecz

Przecież miłość łączy nas
Więc zapomnij się choć raz
Daj mi tę maleńką, słodką rzecz

Ach, pomyśleć, ty i ja, ja i ty
I my we dwoje
Wkoło noc, wonne bzy
I gwiazd roje

Nie odmawiaj prośbie mej
Całuj więcej, wstydź się mniej
Daj mi tę maleńką, słodką rzecz

Drży serduszko jej i płoną oczy
Gdy czar moich słów uwodzi ją
Oprzeć się nie może już
Usta jej, jak pąki róż
Pochylają się nad skronią mą...

The Shopworn Angel -1928

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz