Czemu jeszcze raz powtarzasz - Jerzy Ryba

Leo Monosson

Leo Monosson - Spiel mir auf der Balalaika
Mieczysław Fogg - Czemu jeszcze raz powtarzasz

Jerzy Ryba

Nie chcę byś myślała źle
Byś osądzić miała mnie
Że cię nie chcę ani trochę nawet znać

W tem już jest natura twa
Nie wiesz, kto z nas życie zna
I mi każesz życie w inny sposób brać

Chyba wiesz, żem kochał cię ogromnie
Lecz dziś nie wracaj do mnie
Tak lepiej będzie nam

Choć przyrzekłaś wierną być
I mnie w myślach swoich kryć
Słowo złam

Czemu jeszcze raz powtarzasz
O bezsennych twych nocach
Czemu nowy żal mi stwarzasz
Skargom lepiej kładź kres

Ach, po co wspomnieć chwil tych blask
Gdy los nam skąpi swoich łask
Nie mówmy o tem lepiej dziś
Niech stanie nowa myśl

Czemu ciągle mi powtarzasz
Że do walki brak sił
Swoim smutkiem mnie zarażasz
Chociaż żar już się stlił

Bo przecież inną znajdę ja
Innego znajdziesz i ty
Więc po co wszystko
Po co żal, po co łzy...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz