Miłość, ten jedyny mój temat

Tito Corbella

Tadeusz Faliszewski
Miłość, ten jedyny mój temat

Aleksander Amsterdam

Co dzień, gdy odwiedzasz dziecko mnie
Historyjek prawisz moc
Ten był wczoraj z tą, tamta była z tym
Aż zapada ciemna noc

Zosia wyjść powtórnie za mąż chce
Ależ, kotku, przestańże
Bo czym dla mnie są
Iks z małżonką swą
To nic ciekawego, nie

Miłość, ten jedyny mój temat
Zajmuje wciąż mnie
Miłość, to jest pieśń
Ta, do której me serce się rwie
Wszystko inne, każdą twoją myśl
Bardzo lubię, lecz może nie dziś

Miłość, ten jedyny mój temat
Zajmuje wciąż mnie
Miłość, to zjawisko cudowne
Ozłaca mi dnie
Kotku, mów mi więc o miłości
Bo mnie nic, prócz miłości
Nie zajmuje, o nie

Jedna tylko rzecz jest dla mnie czemś
Powiem, kotku, szczerze ci
Kiedyś, tak jak dziś, w cichem sam na sam
Słodkie wargi dajesz mi

Wczoraj rzekł mi w klubie major Puk
Żeś mężatką od dni dwóch
Śmiałem się jak żak
Bo mi czasu wszak
Dla drobnostek takich brak, ha-ha-ha...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz