Gdy odeszłaś - Maria Czubaszek


Bohdan Łazuka
Gdy odeszłaś

Maria Czubaszek

Gdy odeszłaś, poszedłem się upić
Potem list napisałem nad ranem
I prosiłem, błagałem jak głupi
O ostatnie przed ślubem spotkanie

Ślub wzięłaś, a ja nie raz, nie dwa
Cię proszę, ty czasem ulegasz
I żyję tym tylko, a jednak
Coś ci powiem, lecz się nie pogniewaj...

Z tobą gorzej jest mi niż bez ciebie
Bo gdy jesteś, to później czy prędzej
Za godzinę, za minut pięć, nie wiem
Ale wiem, że do niego odejdziesz

Dlatego, gdy jesteś tak blisko
Nie cieszy mnie to, bo wiem jedno
Za chwilę znów skończy się wszystko
Za chwilę odejdziesz na pewno...

Mnie bez ciebie jest lepiej niż z tobą
Bo gdy nie ma cię, później czy prędzej
Przyjdziesz do mnie, bo musisz przyjść znowu
I przez jakiś czas ze mną pobędziesz

Dlatego, choć żyję czekaniem
Na ciebie, najdroższa, to jednak
Nie przychodź już więcej, kochanie
Już nie przychodź tu nigdy i żegnaj...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz