Dla mnie ty - Grażyna Orlińska


Bohdan Łazuka - Dla mnie ty

Grażyna Orlińska

Nie dla mnie słodkie ananasy
I miękki przedział pierwszej klasy
Safari w dżungli i Batory
Kariera w filmie i love story
Nie dla mnie światła kabaretu
I złote ramy do portretu
Nie wygram nigdy w totolotka
I szczęścia też nie spotkam
Zbankrutowała ciotka

Dla mnie ty - w oprawie Diora - tylko ty
Hollywood, blask Koh-i-noora - tylko ty
Z lodem gin, na Capri urlop
Dla mnie ty w Ferrari Turbo
Dla mnie ty, tylko ty, dla mnie ty
Dla mnie ty - Gatsby'ego sfera - tylko ty
Złoty sen Rockefellera - tylko ty
Barwny film made in Stallone
Dla mnie ty - jacht na Golfsztromie
Dla mnie ty, tylko ty, dla mnie ty

Po co mi za fortuną gonić
Karate ćwiczyć, forsę robić
Zdobywać szczyt Kilimandżaro
Udawać Greka nad Niagarą
Po co mi kąpać się w szampanie
Jadać ostrygi na śniadanie
W apartamentach hotelowych
Codziennie leczyć nowy
Przejściowy zawrót głowy...

Obrazy: Esther Bayer

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz