Ma się tę głowę - Jerzy Jurandot


Zdzisław Maklakiewicz
Ma się tę głowę

Jerzy Jurandot

Hej,jestem z Warszawy, a stąd jasny morał
Nie znajdzie pan sprawy, bym się nie uporał
Pan tylko pozwoli, pan szansę mi da
I już nie gra roli, pan działasz, czy ja

Ma się tę głowę, głowę warszawską
Różne pomysły znad Wisły pod czaszką
Ma się tę głowę made in Warsaw
Za rok lub dwa i pan, i ja
Możemy wyjść z ciężką forsą

Potrzebny narybek, są trudne umowy
Od tego jest Drybek, pan ma to już z głowy
Wystarczy słóweńko, mrugnięcie lub gest
Zrobieni na miękko – to trzeba, to jest

Ma się tę głowę, głowę warszawską
Fajne pomysły znad Wisły pod czaszką
Ma się tę głowę made in Warsaw
Za rok lub dwa i pan, i ja
Możemy wyjść z ciężką forsą

Gdy inni agenci nawalą, zawiodą
Warszawiak się wkręci z największą swobodą
Gdy można – przyciśnie, gdy trzeba – to da
I szafa dla szefa pomyślniej już gra

Ma się tę głowę, głowę warszawską
Takie pomysły znad Wisły pod czaszką
Ma się tę głowę made in Warsaw
Za rok lub dwa i pan, i ja
Możemy wyjść z ciężką forsą

Przygoda z piosenką - 1968

Fot. Zdzisław Maklakiewicz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz