Come Healing - Leonard Cohen


Leonard Cohen - Come Healing
Marcin Styczeń - Przyjdź uzdrów

Poskładaj w jedną całość
Kawałki mego "ja"
Obietnicą dotrzymaną
Pozwól mi się stać

Wyciągnij drzazgi z oczu
I pomóż dźwigać krzyż
Przyjdź, uzdrów moje ciało
Przyjdź, uzdrów moją myśl

O niebo, chciej wysłuchać
Ten mój pokutny hymn
Przyjdź, uzdrów mego ducha
Przyjdź, uzdrów moją myśl

Przez miłosierdzia bramę
Pozwól mi dziś przejść
Nie zasłużyłem Panie
Na łaskę ani śmierć

Tęskniłem wciąż za mało
By serce mogło bić
Przyjdź, uzdrów moje ciało
Przyjdź, uzdrów moją myśl

Ciemności nie chcę więcej
Niech światło Twoje lśni
Przyjdź, uzdrów moje serce
Przyjdź, uzdrów moją myśl

Niepodzieloną miłość
Ukrywa gwiezdny pył
Twe serce w moim było
Uczyło mnie jak żyć
Niech niebo dzisiaj śpiewa
Niech ziemia niesie pieśń
Przyjdź, uzdrów moje trzewia
Przyjdź, uzdrów imię me

Tęsknoty mojej ręce
Do Ciebie Panie lgną
Krew płynie coraz prędzej
Już ma choroby dość
O Panie, chciej wysłuchać
Ten mój pokutny hymn
Przyjdź, uzdrów mego ducha
Przyjdź, uzdrów moją myśl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz