Taganka - Roman Kołakowski


Таганка - Taganka

Roman Kołakowski

Cyganka wróży z kart najdłuższą z ludzkich dróg
Na końcu której jest ponury gmach
Tam właśnie czeka mnie centralna tiurma gdzie
W chłopakach budzi się śmiertelny strach

Taganko, co noc płomienie mi się śnią
Taganko, ty zmarnowałaś młodość mą
Taganko, na zawsze będę więźniem twym
Oddałem talent mocom złym i młodość swą



Najdroższa nie wiesz, że nie spotkam więcej cię
Bo różne drogi dwie pisane nam
Lecz w każdy piątek gdy widzenie będę miał
Przed matką gorzkie łzy skryć będę chciał

Taganko, co noc płomienie mi się śnią
Taganko, ty zmarnowałaś młodość mą
Taganko, na zawsze będę więźniem twym
Oddałem talent mocom złym i młodość swą

Paweł Kukiz i Aleksander Domogarow
Michaił Szufutinskij, Aleksandr Malinin

Fot. Więzienie na Tagance

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz