Jeden świat - Jonasz Kofta

Zdzisława Sośnicka
Jeden świat


Jonasz Kofta

Umiemy pięknie śnić
Nie potrafimy się obudzić
By z jasną twarzą wyjść
Do świata jaki jest, do ludzi
To, co nam daje dzień
Takie się szare zdaje, zwykłe zdaje

Nie, przecież nie jest tak
Masz tylko jeden świat
I nie uciekniesz, bo nie ma jak
Masz w sobie to, co masz
Obraca się twój czas
I nie uciekniesz, bo nie ma jak

Jest jedna życia nić
Prowadzi sen przez nocy krańce
Nikt przecież nie chce być
Do codzienności swej wygnańcem
Nie umiem zgodzić się,
Że sen mi w oczach gaśnie, kiedy właśnie

Nie, przecież nie jest tak
Mam tylko jeden świat
I nie ucieknę, bo nie mam jak
Dzień mi pomaga śnić
Sen mi pomaga żyć
Choć to niełatwe sobą chcę być

Mam w sobie to, co mam
Chcę tego, czego chcę
I nie odejdę, bo nie mam gdzie

Nie, przecież nie jest tak
Mam tylko jeden świat
I nie ucieknę, bo nie mam jak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz