Tak będzie jak chcesz - Jonasz Kofta

Willem Haenraets

Zdzisława Sośnicka
Tak będzie jak chcesz


Jonasz Kofta

Tak będzie jak chcesz
Tak będzie jak chcesz
Za rękę mnie weź
Stało się, jedno wiem
Tak będzie, jak chcesz
Wiatr, słońce czy deszcz
Przez noce i dni będę tam
Tam, gdzie ty

Gdzie się świat nie dzieli
W rytmie naszych serc
Tańczy płomień świec
Wszystko jest w jednym śpiewie
Gdy mnie zmierzch ośmieli
Wiem od kilku chwil
Powiem zaraz ci
Miły mój, miły mój

Tak będzie jak chcesz
Tak będzie jak chcesz
Za rękę mnie weź
Stało się, jedno wiem
Tak będzie jak chcesz
Wiatr, słońce czy deszcz
Przez noce i dni będę tam
Tam, gdzie ty

Tam, gdzie my dla siebie
Wodą, chlebem, snem
Gęstym cieniem drzew
Drogę tam ty znasz jeden
Tam, gdzie nów na niebie
Stale pełnią trwa
Dzikich miodów smak
Niesie noc traw powiewem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz