Uroiłam sobie ciebie - Krzysztof Logan


Irena Santor
Uroiłam sobie ciebie

Krzysztof Logan Tomaszewski

Uroiłam sobie ciebie
Gdy na szybie grudzień siadł
Odnalazłam cię w pasjansie
Który wyszedł pierwszy raz

Uroiłam sobie ciebie
Choć nas łączy wątła nić
Wiem, że ciebie nigdy więcej
Nie zastąpi nikt

Co jest w tobie, że potrafisz mnie
Tak rozchmurzyć w jesienny dzień
Co jest w tobie, że znów mija mi
Podły nastrój, nagle chce się żyć

Uroiłam sobie ciebie...

Co masz w sobie, że przy tobie wiem
Czego pragnę i czego chcę
Co masz w sobie, mimo wielu wad
Że gdy kochasz, to ubywa lat

2 komentarze:

  1. Kiedy to było? 30 lat temu, a może 35? Pisałem sporo i dla największych gwiazd. Od Santor przez Dąbrowskiego, Skaldów, Andrzej i Eliza, po Cugowskiego i Meca. Ostatnimi laty produkuję wszystko co napiszę. Łącznie z moimi kompozycjami.
    Polecam X album "MAMA JESIEŃ" Z Natalią Lubrano. X .2019.
    To 10 piosenek mojego życia! Myślę,że to jeszcze nie mój szczyt!

    www.logan-tomaszewski.pl
    Aktualności.

    OdpowiedzUsuń