Piosenka radiotelegrafistki - Wiktor Woroszylski


Sława Przybylska
Piosenka radiotelegrafistki

Wiktor Woroszylski

To ja, to ja, to ja
Słyszysz - wołam ciebie ja, brzoza
Moje listki potargał wiatr
Za białymi plecami pożar
Huczą noce i dnie,
Czekam, przyjdź, przytul mnie
Czekam, przyjdź, czekam, żyj
Huczą noce i dnie
Czekam, przyjdź, przytul mnie
Czekam, przyjdź, czekam, przyjdź, przytul mnie

To ja, to ja, to ja
Słyszysz - wołam ciebie ja, płomień
Z iskry burzy, z okruchów gwiazd,
Miły, nie bój się, weź mnie w dłonie
Płomień wije się, gnie
Czekam, przyjdź, przytul mnie,
Czekam, przyjdź, czekam, żyj
Płomień wije się, gnie
Czekam, przyjdź, przytul mnie,
Czekam, przyjdź, czekam, przyjdź, przytul mnie

To ja, to ja, to ja
Słyszysz - wołam ciebie ja, łąka
Świeżą trawą pachnący świat
Nad nią obłok i lot skowronka
Trawa drży w cichym śnie
Czekam, przyjdź, przytul mnie
Czekam, przyjdź, czekam, żyj
Trawa drży w cichym śnie
Czekam, przyjdź, przytul mnie
Czekam, przyjdź, czekam, przyjdź, przytul mnie

1 komentarz:

  1. Czy ktoś był by w stanie pomóc? Kiedyś słyszałem wersje w pierwszej zwrotce była brzoza w drugiej chyba fala. We mnie odblask ginących gwiazd... A w trzeciej było wołam Ciebie ja życie. Czy ktoś to kojarzy?

    OdpowiedzUsuń