Zapomnialam - Inka Korniszewska


Urszula Sipińska - Zapomniałam

Inka Korniszewska

Zapomniałam twoje oczy
Zapomniałam twoje usta
Nasza ścieżka pod sosnami stoi pusta
Taka byłam diamentowa
Taka byłam bursztynowa
Dziś już nie wiem
Żebyś kiedyś mnie całował

Może znałam twoje oczy
Może znałam twoje usta
Nasza ścieżka pod sosnami stoi pusta

Zapomniałam twoje ręce
Pogubiłam twoje słowa
Nie pamiętam, żebyś kiedyś mnie całował
Potem okruch przypomnienia
Odnajduję w jakichś wierszach
Wtedy, zobacz
Jestem z wszystkich najsmutniejsza

Jeśli znałam twoje ręce,
Wsłuchiwałam w twoje słowa
Pewnie byłam najładniejsza, kolorowa

No widzisz, no widzisz, co stało się z nami
Snujemy się teraz innymi drogami
Sam widzisz, sam widzisz
Zmartwienie się wkradło
Pod nogi nam prosto upadło

Zapomniałam twoje oczy
Zapomniałam twoje usta
Pokazały swoje twarze krzywe lustra
Już nie byłam brylantowa
I nie byłam twoja pierwsza
Chociaż jestem
Z wszystkich dziewcząt najwierniejsza

Zapomniałam twoje ręce
Pogubiłam twoje słowa
Znikła ścieżka najładniejsza, kolorowa

Obraz: Taras Loboda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz