Mam skłonności do przesady - Marek Dagnan


Homo Homini
Mam skłonności do przesady

Marek Dagnan

Mam skłonności do przesady
Miewam za szeroki gest
Działam w myśl zasady tej
Zawsze więcej, nigdy mniej

Od Meksyku do Nevady
Od Kudowy aż po Ełk
Zresztą wszystko jedno gdzie
Już - niestety - znają mnie

Za szeroki gest, za szeroki gest
Trudno z nim poprzez życie iść
Ogranicza nas miejsce oraz czas
Trudno tolerować dziś
Skłonność do przesady

Gdy poprosi mnie dziewczyna
Ślicznie uśmiechając się
Bym jej oddał serce swe
Odpowiadam - czemu nie, nie

Mam skłonności do przesady,
Co tam serce - chcesz, to bierz.
I przesadny czyniąc gest,
Wnet rozsądek tracę też.

Za szeroki gest…

Mam powody do obawy
Że się rozstaniemy wnet
Gdy mój nieostrożny gest
Do żywego dotknie cię

Więc posłuchaj dobrej rady
Lepiej pomyśl, zanim co
Taki romantyczny gość
Kłopotliwy bywa dość

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz