Takie ładne oczy - Marek Dagnan


Czerwone Gitary
Takie ładne oczy

Marek Dagnan

Ładne oczy masz
Komu je dasz
Takie ładne oczy
Takie ładne oczy

Wśród wysokich traw
Głęboki staw
Jak mnie nie pokochasz
To się w nim utopię

W stawie zimna woda
Trochę będzie szkoda
Trochę będzie szkoda, gdy
Utopię się w nim

Powiedzże mi, jak
Odgadnąć mam
Czy mnie będziesz chciała
Czy mnie będziesz chciała

Przez zielony staw
Łabędzie dwa
Grzecznie sobie płyną
Czy mnie chcesz dziewczyno

W stawie zimna woda…

Inne oczy masz
Każdego dnia
Diabeł nie odgadnie
Co w nich schowasz na dnie

Przez zielony staw
Przeleciał wiatr
Po rozległej toni
Fala falę goni.

W stawie zimna woda
Trochę będzie szkoda
Komu będzie szkoda, gdy
Utopię się w nim

Ładne oczy masz
Komu je dasz
Takie ładne oczy
Takie ładne oczy...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz