Spotkanie z Warszawą - Edward Fiszer


Irena Santor, Katarzyna Bovery - Spotkanie z Warszawą

Edward Fiszer

Widziałam już tyle miast
Do twoich dzwonię bram pierwszy raz
Warszawo, wiem, że ten dzień
To piękny jest sen

Nad tobą lśni tyle gwiazd
I promień twoich lamp rzuca blask
Twe światła wciąż w oczach mam
Choć krótko cię znam

Z dalekich stron, zza gór i rzek
W szumie twoich starych drzew słyszę śpiew
Spotkania dzień, to piękny dzień
Warszawo, weź moją pieśń

Odjeżdżam już, mija czas
Pamięcią wrócę tu nie raz
Przypomnę ten piękny dzień
To miasto, mój sen

Przyleci ptak w porze bzu
W Łazienkach cichy krzak zajmie znów
Majową noc aż do dnia
Wyśpiewa jak ja

Przyleci ptak w porze bzu
W Łazienkach cichy krzak zajmie znów
Majową noc aż do dnia
Wyśpiewa jak ja

Warszawo, weź moją pieśń

Fot. Irena Santor, Katarzyna Bovery
Arno Babadżanian, kompozytor

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz