My mamy kota - Agnieszka Osiecka


Krystyna Sienkiewicz, Anna Żebrowska - My mamy kota

Agnieszka Osiecka


Jedne mają kota
na punkcie panów,
piątek czy świątek –
ruszają na łów.
Inne mają kota
na punkcie wczasów,
piątek czy świątek –
hejże do lasu,
piątek, świątek –
hejże do lasu.
A ja mam kota na punkcie kota
i co sobota dręczę go,
bo ja mam kota na punkcie kota,
to jest robota – ho, ho, ho.

Jedni mają kota
na punkcie działań,
dusza w nich płonie,
serce w nich pała.
Drudzy mają kota
na punkcie spania
i śpią wytrwale,
nawet przy paniach,
drzemią sobie,
nawet przy paniach.
A ja mam kota na punkcie kota
i co sobota dręczę go,
bo ja mam kota na punkcie kota,
to jest robota – ho, ho, ho.

Ja mojego kota
polecam grzecznie,
bo tamte wszystkie
nie są bezpieczne.
Bo prędzej czy później
świat je porzuci
i razem ze mną
piosnkę zanuci,
razem ze mną
piosnkę zanuci.
My mamy kota na punkcie kota
i co sobota dręczymy go,
my mamy kota na punkcie kota,
to jest robota – ho, ho, ho.

Obrazy: Theophile Alexandre Steinien

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz