Połącz się ze mną - Agnieszka Osiecka

Agnieszka Osiecka - Połącz się ze mną

Mnie nie imponuje NRD,
ja się nie śpieszę do „Polleny”,
przetrzymać umiem twarde męskie „nie”,
mnie nie przeraża kwestia ceny.
Mnie tylko brak jest mocnych wrażeń,
mnie tylko brak upalnych zdarzeń,
ot czemu milczy już telefon mój,
czy tego już nie czujesz? Czuj, ach, czuj!
Połącz się ze mną przez rządówkę,
nie żałuj łącz,
uspokój wrzącą moją główkę,
bo bądź co bądź,
bo bądź co bądź
to taka gorąca linia,
to taki gorący dreszcz,
że choć publiczna dziś opinia
jest przeciw niej –
zrozumieć mnie chciej!
Ze mną nie potrzeba ślubu brać,
dla mnie nie musisz się rozwodzić,
mnie na niejedną drugą duszę stać,
jeżeli tylko o to chodzi.
Mnie tylko brak jest silnych doznań,
chcę mieć tygrysa, a nie drozda,
o, czemu milczy już telefon mój,
czy tego nie czujesz? Czuj, ach, czuj!
Połącz się ze mną przez rządówkę,
nie żałuj łącz,
uspokój wrzącą moją główkę,
bo bądź co bądź,
bo bądź co bądź
to taka gorąca linia,
to taki gorący dreszcz,
że choć publiczna dziś opinia
jest przeciw niej –
zrozumieć mnie chciej!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz