Siedzę w pustym domu listy drę - Agnieszka Osiecka

Victor Bauer
Agnieszka Osiecka
*** Siedzę w pustym domu listy drę

Siedzę w pustym domu, listy drę
jeszcze wciąż kocham cię.
Jeszcze noszę twoje swetry,
ach, jeszcze jak kocham cię!
Jeszcze pachnie tobą cała szafa,
kot się tak miewa źle!
Wciąż od nowa
brzmi rozmowa na szkle.
Zostały mi niebotyczne sny,
samopalne sny, seksualne sny,
liryczne mgły
i na zdjęciu – ty….
Jestem sobie wolna, ale ba…
To nie mój dom, to nie ja.
W nocy spalam się na pył jak ćma.
Może się obudzę i usłyszę twój głos –
przekupię los.
Rozpoznaję mowę gwiazd i boję się.
No i śnię, i śnię.
Straszą fotografie słodkich plaż,
lubię nas, wołam nas,
w sercu dźwigam twoje serce,
na cały głos wołam:
jestem sobie wdową po miłości
mocno tak nie ma cię,
smuci się poduszka,
chce do łóżka, et!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz