Wyciągają grzyby szyje - Agnieszka Osiecka

Agnieszka Osiecka
Wyciągają grzyby szyje


Wyciągają grzyby szyje,
posmutniało niebo letnie,
posiwiały leśne żmije,
mróz niedługo z nóg je zetnie.

Niedźwiedź zbiera się do snu,
drzemią jeże w łóżkach z mchu,
posrebrzyło się igliwie,
tylko ty mi nie osiwiej,
tylko ty mi nie osiwiej,
miły mój.

Na polanach rozpoczęto
pożegnalne ptasie bale,
komu w drogę, temu święto,
kto zostaje, temu żale.

Znika w chmurze lotny sznur,
dalej w niebo, dalej w bór,
opuszczona stoi puszcza,
tylko ty mnie nie opuszczaj,
tylko ty mnie nie opuszczaj,
miły mój.

Wyruszają w pole strzelcy,
pachnie prochem wrzosowisko,
blisko, blisko strach zajęczy,
i zabawa blisko, blisko.

Łoś na serce w polu mrze,
rude sarny w białej mgle,
w lesie pięknie się umiera,
tylko ty mi serca nie rań,
tylko ty mi serca nie rań,
tylko ty mi serca nie rań,
miły mój.

Obrazy: Dmitri Annenkov

1 komentarz:

  1. Wielkie podziękowania dla tego wspaniałego człowieka o imieniu Dr. Agbazara, wielki rzucający, który przywraca radość z pomocy w przywróceniu mojego kochanka, który oderwał się ode mnie cztery miesiące temu, ale teraz, z pomocą dr. Agbazara, wielka miłość, rzuca zaklęcia. Dzięki mu. Możesz również poprosić go o pomoc, gdy będziesz go potrzebować w trudnych czasach: ( agbazara@gmail.com ) lub WhatsApp ( +2348104102662 )

    OdpowiedzUsuń