Modlitwa - Bogdan Loebl


Breakout - Modlitwa

Bogdan Loebl

Do Ciebie pieśnią wołam Panie
Do Ciebie dzisiaj krzyczę w głos
Ty jesteś wszędzie, wszystkim jesteś dziś
Lecz kamieniem nie bądź mi

Do Ciebie pieśnią wołam Panie
Bo ponoć wszystko możesz dać
Więc błagam daj mi szansę jeszcze raz
Daj mi ją ostatni raz

Już nie zmarnuję ani chwili
Bo dni straconych gorycz znam
Więc błagam daj mi szansę jeszcze raz
Daj mi ją ostatni raz

Do Ciebie pieśnią wołam Panie
Do Ciebie dzisiaj krzyczę w głos
Daj mi raz jeszcze od początku iść
Daj mi szansę jeszcze raz

Wystarczy abyś skinął ręką
Wystarczy jedna Twoja myśl
A zacznę życie swoje jeszcze raz
Więc o boski błagam gest

A jeśli życia dać nie możesz
To spraw bym przeżył jeszcze raz
Tę miłość, która już wygasła w nas
Spraw bym ją przeżył jeszcze raz

Do Ciebie pieśnią wołam Panie
Do Ciebie wznoszę mój błagalny głos
Ty ptakiem, chlebem, wszystkim jesteś dziś
Lecz kamieniem nie bądź mi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz