Senne ziola - Magda Czapińska


 Magda Umer - Senne zioła

A jak mnie życie znudzi, utrudzi zbyt
To uciekam jak najdalej od myśli złych
Bo przecież najlepiej jest, gdy senne zioła
Pomogą znieść wszystko dokoła
Sen z jawą się przemiesza, jawa ze snem
I zapomnę po kolei wszystko, co wiem
A potem światu na złość i trochę Tobie
Wymykam się, odpływam sobie

 
Puchowe anioły w dal unoszą mnie
Do góry zza chmury Pan Bóg idzie
A kiedy jestem już tam u sedna bram
Ostrożnie otwieram je i w zdumieniu trwam
 

Irysy i cyprysy, oliwny gaj
Ach muzyka sfer dokoła prawdziwy raj
Nareszcie błądzę wśród gwiazd, brodzę wśród traw

Bez żadnych trosk, bez ważnych spraw
 

A kiedy już mnie męczy ten rajski piknik
Bo choć tu sami święci
Nie kocha nikt tak jak Ty
Przytulam się do zimnych chmur
I tęsknię tak, opadam w dół
 

A kiedy kończy się noc, zioła tracą moc
Wtulonej w puchową mgłę nie budź błagam mnie
Jeszcze nie tu, ciągle nie, a już nie tam
Jaki cudowny jest ten zawieszenia stan... 

P. Fernandez




































































1 komentarz:

  1. Anonimowy3/06/2021

    46 yr old Physical Therapy Assistant Randall Gallo, hailing from Noelville enjoys watching movies like "Edward, My Son" and Jigsaw puzzles. Took a trip to Major Town Houses of the Architect Victor Horta (Brussels) and drives a Bugatti Type 57S Atalante. zobacz na tej stronie internetowej

    OdpowiedzUsuń