Zanim do mnie napiszesz - Kondratowicz i Zapert


Krystyna Konarska
Zanim do mnie napiszesz


Janusz Kondratowicz, Zbigniew Zapert

Na Mazurach wiatr kołysze polne kwiaty
Słońce kryje się w Bełdanach, na dnie śpi
Srebrne włosy rozpuściło babie lato
Wszystko chciałabym odnaleźć w listach twych

Zanim do mnie napiszesz
Wyjdź na przystań wieczorem
I posłuchaj tej ciszy, która płynie jeziorem
Zapamiętaj co mówią Piskiej Puszczy legendy
Kogo woła cień nocy, poszum wiatru zaklęty

Zanim słońce powróci, nim obudzi się świt
Wiatr podpowie ci słowa, noc napisze ci list
I dlatego pamiętaj, dobrze wsłuchaj się w ciszę
Zanim spojrzysz w kalendarz
Zanim do mnie napiszesz

Idzie jesień kolorowa jak niedziela
Może zgubi z podków szczęścia złote skry
Gdy je znajdziesz napisz do mnie, będę czekać
Nawet wtedy, gdy nadejdą chmurne dni

I dlatego pamiętaj...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz