Zaprowadzić ciebie muszę tam - Bogdan Loebl


Breakout
Zaprowadzić ciebie muszę tam

Bogdan Loebl

O miłości moja
Wiem, że muszą być gdzieś takie drzwi
Które można zamknąć
Które zatrzymają w drodze ich
O miłości moja
Wiem, że muszą być gdzieś takie drzwi

O miłości moja

Zaprowadzić ciebie muszę tam
Zanim cię zabije
Jadem swoim miasta zimny płaz
Zanim cię zabije
Zaprowadzić ciebie muszę tam

O miłości moja

Wiem, że muszą być gdzieś takie drzwi
Musi być gdzieś okno
W które nie zagląda obcy nikt
O miłości moja
Gdzieś na pewno ciepła skrawek jest

O miłości moja

Wiem, że musi być gdzieś taki dom
Musi być gdzieś pole
Które tylko dla nas ciszę ma
O miłości moja
Gdzieś na pewno ciepła skrawek jest

1 komentarz:

  1. Anonimowy3/06/2021

    47 years old Database Administrator III Taddeusz Durrance, hailing from Windsor enjoys watching movies like "Hamlet, Prince of Denmark" and Jewelry making. Took a trip to Works of Antoni Gaudí and drives a Sebring. sprawdz

    OdpowiedzUsuń