Czekolada - Ola Obarska

Kraków. W czasach, kiedy śpiewała Natasza Zylska, tutaj w Delikatesach kupowało się pyszną wedlowską czekoladę z orzechami. Sklep chyba jeszcze istnieje. Muszę to sprawdzić, jak będę w Krakowie.

Natasza Zylska - Czekolada

Ola Obarska

Czeko, czeko, czekolada
Może kupi pani dla dzieci swych kochanych
Czeko, czeko, czekolada
Jest przysmakiem dzieci twych

Czeko, czeko, czekolada
Kup pan żonie ślicznej, a będzie bardzo rada
Czeko, czeko, czekolada
Chce osłodzić wasze dni

A po czekoladce usta są tak smaczne
Może o tym was przekonać mam
Każdy do mnie się uśmiecha

Czeko, czeko, czekolada
Ja wam na pamiątkę piosenkę moją dodam
Czeko, czeko, czekolada
Pa, smacznego życzę wam

1 komentarz:

  1. Dorota Zawadzka11/25/2018

    Nawet nie sądziłam, że o czekoladzie można układać piosenki ale jak widać to się sprawdza. Ja często zaglądam do przepisów https://wkuchnizwedlem.wedel.pl aby zrobić coś pysznego z czekolady. W szczególności desery mają największe wzięcie u dzieci.

    OdpowiedzUsuń